Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorkrash

Postat av sneeakyy den 25 April 2011, 13:44
6 kommentarer · 103 träffar
Hej!

Jag har ett jävligt jobbigt problem, sedan igår har min dator krashat konstant och jag får då upp en bluescreen med en rad olika felmeddelanden. Innan krasherna kom så hade jag problem med att starta datorn, dvs. själva datorn startade men jag fick ingen bild. Sen idag började det komma bluescreens med en rad olika felmeddelanden såsom "IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL", "Page_fault_in_nonpaged_area" och "PROCESS1_INITIALIZATION_FAILE D". Jag har en Sony Vaio som införskaffades i Februari och detta är första gången datorn krånglar.

Jag vet att ni säkert kommer skriva att jag ska återställa datorn, gå in i enhetshanteraren osv. men det är lite svårt för vad jag än väljer i början (felsäkert läge, Vaio recovery, startreparation etc. så kommer sanmma jävla bluscreen upp hela tiden. Jag hade tänkt ringa deras support men till min stora glädle visade det sig att de har stängt idag, så då undrar jag ifall någon vänlig själ här på forumet vet vad man ska göra..

Eftersom jag hade problem med skärmen innan, kan det betyda att grafikkortet är problemet? Jag kan inte överdrivet mycket om datorer, jag vill bara att den ska fungera.

TACK och ursäkta för wall of text!!
Föregående tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..