1
Hacka grafikkortet?
Postat av delpaNLover den 11 April 2011, 20:13
17 kommentarer · 99 träffar
Hej! Jag köppte en lite överdrivet bra dator med tanke på att jag bara spelar cs! Men iaf så köppte jag bara Gigabyte Radeon HD6950 tror jag det hette, stämmer det att man kan uppgradera det till storebrorsan? Vore jätte gulligt om någon skulle kunna skicka en steg för steg turtorial (stavning)
Och idag skulle jag och min kompis racea med våra moppar, dum som jag e eftersom han har trimmat sin, även detta så vinner har med bara några meter! Som straff bestämmde vi oss för 5 sekunder av högtryckspump-spruande på ryggen. Jag trodde att jag skulle dö, och det började blöda :O Det kan väll inte bli infekterat eftersom det bara var vatten? Mamma har även plåstrat om det rejält! :)
Och idag skulle jag och min kompis racea med våra moppar, dum som jag e eftersom han har trimmat sin, även detta så vinner har med bara några meter! Som straff bestämmde vi oss för 5 sekunder av högtryckspump-spruande på ryggen. Jag trodde att jag skulle dö, och det började blöda :O Det kan väll inte bli infekterat eftersom det bara var vatten? Mamma har även plåstrat om det rejält! :)