×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Grafisk formgivare söker jobb.

Postat av fISKERN den 25 Juli 2017, 20:19
4 kommentarer · 619 träffar
Hejsan! Mitt namn är Oliver, jag är 18 år och jobbar för tillfället som frilansare inom grafisk design.
Enda sedan 2012 har jag fifflat runt i Photoshop och utvecklats rätt mycket.
Under hösten 2014 började jag komma mer in i Twitch och började så sälja overlays och liknande, efter att hållt på med det ett tag så började lite större streamers kontakta mig. Jag har grafiska saker till CSGO spelare så som:

Dupreeh
Cadian
Pimp
BouLy
glace
och så vidare. I Augusti 2016 skrev jag kontrakt med Team Preparation angående jobb som just grafisk formgivare men lät kontraktet gå ut i början av Januari då jag kände att det inte passade mig riktigt.

Min portfolio för overlays och liknande kan hittas via denna länk: www.behance.net/oliverkoldingpalm & min skolportfolio kan nås här: www.behance.net/oliverpalm.

Har ni frågor angående mitt arbete, vad för sorts jobb jag söker eller allmän feedback så svarar jag glatt på alla kommentarer jag får!
mvh
Oliver!
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..