Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Hjälp! Facebook evenemangsfoto.

Postat av fRIISK den 8 Juli 2016, 20:36
5 kommentarer · 567 träffar
Hej Fragbite,

Har inte hängt här mycket de senaste åren men händer då och då att jag kikar förbi för att kika runt i forumet men främst på grund av den nostalgikänslan man får när man ser kommentarer av gamla goda bekanta fragbitare.

Det jag idag hade velat få hjälp med är att skapa ett evenemangsfoto till min födelsedagsfest som kommer upp om några veckor. Om den gamla fragbite-andan lever kvar så kommer jag att få många oseriösa "bidrag", vilket är uppskattat men hoppas ändå att det finns någon där ute som har bättre kunskaper än mig inom photoshop och kan skapa en lite seriösare bild som kommer locka de inbjudna gästerna till att delta i mitt firande!

Här är ett template i den stil som jag skulle vilja ha det: https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/12888758_991514577584229_8034518798358756841_o.jpg

Festen ska äga rum Lördagen den 30 Juli, "Frisk bjuder in till" , "DJ Frisk feat DJ Eric och DJ Johannes" - dessa är information som jag hade velat ha med i bilden. Utöver det så är motiv och annat fritt fram, men bilden bör ha lite festfeeling över sig.

En belöning på 20:- kommer att swishas till det bidrag som jag bestämmer mig för att använda mig utav i evenemanget.

Tack
/Friisk

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..