1
OFFICIELA_NHL_TRÅDEN_2011!
Postat av Fillen77 den 8 Mars 2011, 10:49
14 kommentarer · 113 träffar
Hej alla läsare!
NHL säsongen 2011 lider mot sitt slut och topplagen vässar formen inför det kommande slutspelet. Visst är det härligt?
Jag letade runt lite på Fragbite efter någon riktigt bra nhl-tråd från 2011 men jag hittade ingen, så jag tänkte att vi kan kalla denna för den officiela nhl tråden;D
Det finns några topplag i vardera conference.
Western conferens:
*Vancouver Canucks
*Detroit Red Wings
*San José Sharks
*Chicago Blackhawks
Eastern conferens:
*Philadelphia Flyers
*Boston Bruins
*Washington Capitals
*Pittsburgh Penguins
Dessa lag ligger bäst till inför slutspelet. Tror ni något av de här lagen kommer vinna stanley-cup? eller tror ni något annat?
Jag tror faktist det kommer bli en jämn stanley-cup final mellan Detroit Red Wings och Boston Bruins där Red Wings kommer ta hem det.
Poängkungen i slutspelet tror jag blir Pavel Datsyuk(Detroit)
Diskution: Vilket lag tror ni vinner? Vem blir poängkung?
NOTERBART: Det återstår cirka 20 matcher av säsongen och alla lag som jag skrev upp är inte självskrivna i slutspelet.
Chicago Blackhawks vann NHL 2010.
I finalen kan bara ett Eastern conferens lag möta ett Western conferens lag. Dvs att t.ex. Vancouver kan inte möta San José
Edit: Jag märkte att jag stavat fel i rubriken. Hoppas ni inte gråter floder för det. Ha dt!
NHL säsongen 2011 lider mot sitt slut och topplagen vässar formen inför det kommande slutspelet. Visst är det härligt?
Jag letade runt lite på Fragbite efter någon riktigt bra nhl-tråd från 2011 men jag hittade ingen, så jag tänkte att vi kan kalla denna för den officiela nhl tråden;D
Det finns några topplag i vardera conference.
Western conferens:
*Vancouver Canucks
*Detroit Red Wings
*San José Sharks
*Chicago Blackhawks
Eastern conferens:
*Philadelphia Flyers
*Boston Bruins
*Washington Capitals
*Pittsburgh Penguins
Dessa lag ligger bäst till inför slutspelet. Tror ni något av de här lagen kommer vinna stanley-cup? eller tror ni något annat?
Jag tror faktist det kommer bli en jämn stanley-cup final mellan Detroit Red Wings och Boston Bruins där Red Wings kommer ta hem det.
Poängkungen i slutspelet tror jag blir Pavel Datsyuk(Detroit)
Diskution: Vilket lag tror ni vinner? Vem blir poängkung?
NOTERBART: Det återstår cirka 20 matcher av säsongen och alla lag som jag skrev upp är inte självskrivna i slutspelet.
Chicago Blackhawks vann NHL 2010.
I finalen kan bara ett Eastern conferens lag möta ett Western conferens lag. Dvs att t.ex. Vancouver kan inte möta San José
Edit: Jag märkte att jag stavat fel i rubriken. Hoppas ni inte gråter floder för det. Ha dt!
Vilken Conferens är bäst?
18 personer har röstat