Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fettförbränning?

Postat av sebyao den 19 Januari 2011, 23:23
19 kommentarer · 163 träffar
Tjenare freggabajtare.

Under sommaren satt jag bara inne och käkade chips och drack läsk, när skolan började så beslöt jag mig för att fixa gymkort och har kört sen dess. Mitt BMI ligger på ca 23 (alltså nästan övervikt). Det enda jag har på min kropp är lite kött på mina hips och nedre mage. Har tränat ryggen och överkropp ganska mycket, men inte för mycket mage/hips eller ben.

Och nu för att bränna bort detta före sommaren, har jag tänkt mig 4-5 dagars träning, varannan gång konditionsträning och halvintensivt helkroppspass, annars överkropp med fria vikter. Och angående dieten så har jag lagt chips, läsk, godis, skräpmat och allt annat onödigt åt sidan.

Mitt mål är att ha en snygg, samt rippad och muskulös kropp. Är detta ett bra schema? Något man borde tillägga? Ge tips på hur jag kan bränna fett snabbare!
Föregående tråd
Nästa tråd

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..