1
Snöbräda
Postat av mikeohearn den 10 December 2010, 22:05
19 kommentarer · 250 träffar
Tjabba jo nu har jag tjänat ihop mina 5 tusen kr som ni på fragbite sa va omöjligt på kort tid men jag gav fan inte upp, gick runt och sålde tidningar och det lönade sig!, Tog mig ca 3 veckor. http://www.fragbite.se/?thread ID=961669&commentPage=1#commen t44 , men nog om det hade tänkt att köpa ett par burton bindningar och burton bräda för 4000kr.- , Snowboard
Senior
Freestyle
Directional shape
Stance: bakmonterad
Mått: 297/250/292 mm (155 cm)
Radie: 7,5 m (155 cm)
Rekommenderad bindning: Burton Cloak osv. Enligt mig är 4000 kr grymt billigt för både bindningar och bräda , Kollat runt lite nu och tänkte beställa den men innan jag gör det så tänkte ja kolla om den fanns någe yttligare bättre och skapligt pris.Så om ni har någe så kan ni gärna linka det! hälst burton är det ända märket som jag har ''fasnat'' för osv.
Tack för mig.
Varning för särskrivning hihi.
Senior
Freestyle
Directional shape
Stance: bakmonterad
Mått: 297/250/292 mm (155 cm)
Radie: 7,5 m (155 cm)
Rekommenderad bindning: Burton Cloak osv. Enligt mig är 4000 kr grymt billigt för både bindningar och bräda , Kollat runt lite nu och tänkte beställa den men innan jag gör det så tänkte ja kolla om den fanns någe yttligare bättre och skapligt pris.Så om ni har någe så kan ni gärna linka det! hälst burton är det ända märket som jag har ''fasnat'' för osv.
Tack för mig.
Varning för särskrivning hihi.