Bra poker sidan att spela free rolls på?
Vilken är den bästa sidan att spela free-rolls tunering på så man vinner riktiga cash?
Spelade för jätte länge sen, och då brukade den poker klienten ha typ $500/$1000 i totala potten och typ 50st vann.
exempel.
1. $200
2. $100
3. $50
4-10 4$
osv osv osv
Alla fick alltså vara med att spela och försöka komma bland de 50bästa och vinna riktiga pengar. Och man behövde inte lägga en enda krona själv.
Utan free-roll tunering som hade riktiga pengar som man kunde vinna.
Någon som har förslag på en bra pokersida? :)
Som har typ detta varje dag... Brukar vara runt 19:00 - 21:00 som den startar.
Annars, spelar du poker?
PEACE !:=D
Brukar finnas en sån där guide på de flesta pokersidorna...
"Lär dig spela" eller något :P
#6 Aha, spelar inte freerolls så har ingen koll men den brukar vara full.
Men där vinner man ju inte $$$ direkt ?;o
Utan x-antal går vidare till en annan tunering där man får spela om att vinna pengar...
(Jag tror det är så iafl )
#5 Hur mycket är det $$$ ?
Äckligt, trodde www.partypoker.com var den riktiga sidan, fast det är ju .net i slutet!
.com är typ virus eller ngt :P
Man betalar inte skatt i poker ;o ?
Freerolls är är gratis som har riktiga vinstsummor, exempel $500.
#5 Mhm, tittade nu och inga fanns uppe iafl :P
#10 Ja, sa ju att de var skattefria... Vem spelar på någon pokersida som inte är från EU?
"Vinster på pokersajter registrerade inom EU är skattefria."
Everest poker: 25-50$ freeroll. Man har möjlighet att spela en 1000$ freeroll om man blir medlem och sätter in pengar. Kommer inte ihåg exakt hur det där är, men står säkerligen på deras hemsida.
#9 Det är väldigt många som spelar sidor som inte är från EU. Många vill lira på sidor där dom stora proffsen lirar, dvs fulltilt poker och pokerstars. Dessa är inte inom EU.
#11 Googla så hittar du sidor som listar skattefria pokersidor. Vad som är bäst är svårt att säga då alla tycker olika. Jag spelar på Everest poker och partypoker och är väldigt nöjd med dom.
Jaja, bryr mig inte om skatten...
Kan du förklara hur man hittar freerollsen ?.o
Jadu... du får faktiskt förklara som ett utvecklingsstörd person...
För jag hittar inte vart det är:S
Hittar bara tuneringar som är gratis, och som man itne kan vinna några pengar på!:)
Så här ser det ut för mig iafl..
http://www.speedyshare.com/fil es/25342498/hejpokerr.bmp
http://www.speedyshare.com/fil es/25342537/hejpoker.jpg