Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bästa klacken i sverige?

Postat av Amidamaru den 13 November 2010, 18:23
683 kommentarer · 1 130 träffar
Vilket lag har den bästa klacken mellan Hammarby och Malmö? Motivera ditt svar tack :)

Själv tycker jag hammarby, nej är helsingborgare och ingen jävla bajare, men dom har självklart bäst tryck på sin arena.

Tänkte berätta lite mer VARFÖR jag tycker att bajen har bäst klack. För att dom under 90+övertid, står upp, hela matchen, och sjunger verkligen HELA tiden. Till skillnad från t.ex AIK djurgården och malmö osv.. det finns många mffare som drar upp videos i detta inlägg när dom spelar sista matchen och har vunnit sm guld, självklart så sjunger hela arenan då, annars har man ju något tokit i skallen, men det roliga är att bajen sjunger bättre och har mer tryck, även när dom ligger under, mot ett lag i superettan. Jag är som sagt ingen jävla bajare, men jag kan inte förneka att jag älskar deras supportrar. För dom sjunger verkligen i alla lägen. Och det, är vad jag kallar en riktig klack.

Bäst klack?

645 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

683 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 683 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..