Tja, vilka tror ni vinner? Jag tror på 2-0 till Liverpool med mål utav Gerrard & Kuyt :)
Manchester Citys trupp enligt PremierLeague.com: Hart, Given, Richards, Zabaleta, Lescott, K Toure, Kompany, Wright-Phillips, Johnson, Milner, Barry, Silva, Viera, De Jong, Y Toure, Tevez, Adebayor, Robinho, Santa Cruz, Balotelli, Jo, Logan.
Liverpools trupp enligt PremierLeague.com: Reina, Johnson, Carragher, Skrtel, Aurelio, Gerrard, Kuyt, Mascherano, Lucas, Poulsen, Jovanovic, Torres, Ngog, Kyrgiakos, Rodriguez, Babel, Kelly, Wilson, Spearing, Agger, Pacheco, Jones.
Matchen startar kl 21.00 ikväll, och visas på Viasat Fotboll, Viasat Sport HD och PL HD.
Hur tror ni lagen kommer ställa upp? vad tror ni det blir?
hahahaahahahahahhahha !!! :D
ont: Tror City tart! Dem är sugna efter en halvtaskig inledning mot Spurs!
YNWA
1-2,
Tevez, Gerrard och GJ står för målandet :)
Hoppas verkligen på vinst för 'Pool, viktiga poäng. Det blir en tuff match dock!
Reina, Glen-Carra-Skrtel-Agger, Kuyt-Gerrard-Lucas-Jova, Torres-N'gog
Citys startelva enligt uppgifter...
Hart
Zabaleta K. Toure Kompany Lescott
De Jong Y. Toure
Milner
Balotelli Tevez Silva
Tror på 0-1, Gerrard.
Milner, poulsen och gerrard
Go Reds!!
1-2 till pool och sedan rabbla upp tre lirare varav en spelar i city och sedan avsluta med go reds. förhelvede
ed: självfallet, ursäkta mitt retarderade uttalande!
Tack MVH // Dennis.
Midfielder refuses to play against City"
Btw någon som kan länka här om dom har någon bra stream?
Nämen, Pool kan inte göra så mycket om Masch strejkar. Antagligen kompromissar de fram £20 eller något liknande.
Att han inte ens är med i truppen är häpnadsväckande. Ingen som hört nåt om nån skada?
Hursomhelst, i min mening ska en spelare alltid respektera ett kontrakt oavsett.
#29 "Han gick av efter cirka 80 minuters spel i Söndags med en lättare sträckning i vadmuskeln och han har bara joggat lite lätt idag.
"Det oroar oss att han kanske inte kommer kunna spela på Måndag."
Massvis med streams, rekommenderar att ni laddar ner Sopcast och ser på YES streamen, brukar fungera bra.
här har ni den helt klart bästa streamen ute just nu! HD
ed. ni ser där http:// börjar , de är rätt slut med!
ni kan tacka mig senare!
Så jävla bra Adam Johnson är.
Liverpool har varit dåliga. City har tagit vara på det.
Men när Pool fick ett par anfall i slutet av första visade det sig att Citys tre centrala mittfältare inte alls är pigga på att jobba hem. De lämnar backlinjen otroligt ensamma. Men Liverpool måste fortfarande upp ett par nivåer om de ska få med sig poäng idag.
Ingen höjdarmatch, mer som att City vill spela av matchen.
Egentligen Pool som börjat andra bäst. City varit tillbakapressade.
Korrekt dömd förresten.
EDIT: Jag slutar kolla. Matchen känns död och streamen drar ner mitt internet.
Spurs är bättre än Liverpool.
#53 Ja, det tycker jag också. Men det är inte konstigt att man tror på det lag som var bättre i förra omgången.
Det var inte samma lag som Liverpool ställde upp med.
Truppen mot Arsenal:
Reina
Johnson, Carragher, Skrtel, Agger
Kuyt, Gerrard, Mascherano,
Jovanovic, Cole, Ngog.
Truppen mot Moneychester:
Reina
Johnson, Carragher, Skrtel, Agger
Kuyt, Gerrard, Lucas, Jovanovic
Ngog, Torres
Orkar faktiskt inte sitta här och förklara varför City hade lätta 3 poäng idag, men jag vill gärna att någon Liverpool supporter gör det istället!
Jag håller varken på Moneychester eller Liverpool btw! :-)
Skillnaderna blev alltså...
- Lucas in ist. för Masch (stor förlust)
- Torres in för Cole
En Cole som blev utvisad halvvägs in i matchen. Nog för att Torres var fullständigt värdelös idag - men ändå.
Det är alltid lätt att säga att det var "självklart" att det var tre lätta poäng redan innan match när det slutar 3-0...
Nåväl. Cheers att du lyckades förutspå matchen. Uppenbarligen inte många som kunde det.
Håller inte heller på något av lagen :)