Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Styrketräning med tennisarmbåge

Postat av snesteget den 1 Mars 2017, 23:11
3 kommentarer · 1 307 träffar
Tjena fruntimmer o grabbar på fb
För cirka 2-3 månader sedan stötte jag på ett stort bekymmer för mig och min progress inom styrketräning, hade kass form och på nått vänster så hamna jointen i armbågen skevt och jag åkte på en så kallad 'tennisarmbåge', jag har ingen större koll på hur jag skall arbeta runt detta problem, jag har testat att "isa"/frossa(?) jointsen runt om armbågarna men inte märkt något speciellt mer än för stunden. För att komma till sak, hur jobbar jag runt detta? så långt som jag har förstått det, utav grundläggande faktor att jag inte är helt korkad mer än att göra fel, jag skall skita i övningar om jag känner att de tar för mycket på armbågen - vad är era erfarenheter och lösningar?

Kort fakta:
*17 år, tränat på gym i 1.5 år ish
*fd. anorexipatient, ifall det har något med detta att göra, har rätt kassa joints då jag också åkte på en inflammation i min axel i somras.
*Tillfällig lösning: klippa strumpor o sätta runt om armbågen i hopp om att minska belastning samt höja "värmen"

Mvh

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..