Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Ripped Hardcore biverkningar?

Postat av Baggen2121 den 1 November 2016, 20:36
25 kommentarer · 9 634 träffar
Beställde hem två burkar av Ripped Hardcore och testade idag ca 30 minuter innan gymmet. Blev svettig bara av att gå 10 minuter till gymmet. Bestämde mig sen för att springa i 10 minuter och jag blev sjöblöt.

Det står på hemsidan att man får lättare och svettas och den sätter igång fettförbränningen och så men jag tyckte det var obehagligt mycket effekt i den. Ska det vara så eller kan det vara så att jag tål koffein dåligt? Den innehåller ju ändå 290mg koffein per kapsel.

Det jag undrar är om det kan vara farligt för mig att fortsätta? Tänkte om det var skadligt för hjärtat eller liknande om jag inte är van vid den dosen koffein, eller kommer jag vänja mig? Det var ju ändå taggande att den funkade och var effektiv men vill inte riskera något

Kan tilläga att jag endast hade ätit frukost och tog pillret ca 2-3 timmar efter jag ätit. Fick inte ont i magen dock

Länk till produkten
http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/2-x-ripped-hardcore-60-caps?LGWCODE=SA000874;69885;3349&gclid=CLu36uqliNACFQEMcwodEgQP0w&gclsrc=aw.ds&dclid=CICI7-qliNACFRSZGAodZzwBcw
Föregående tråd
Nästa tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar