Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Träna ändå?

Postat av hilky den 24 Februari 2014, 23:00
8 kommentarer · 515 träffar
Tjenna killar och tjejor! Nu är det så att jag haft problem i armbågen till och från i ett par veckor-månader. Gick till en doktor som sa att den kan vara ett ligament som ligger klämd i armbågen emellan benen. Jag har inte alls ont vid övningar som bänkpress, axelpress osvosv, i stort sett överhandgrepp. Direkt jag supinerar(vrider handflatan upp mot taket och börjar curla utan vikt så får jag en ?dov? smärta i utsidan av armbågen. Doktorn knakade till armbågen på mig för att få loss satnervligamenthelvetet och det gjorde pissont, det slutade ta ont, men direkt jag råkade göra rörelsen igen hemma så började skiten ta ont igen. Nu till frågan, borde jag kunna göra övningar som inte tar ont? Har en ny tid hos doktorfittan på torsdag men fick ett linne av bruden ikväll som jag vill pröva träna i (Det är fett snyggt)

Träna eller ej?

btw, knullade skiten ur doktorns assistent, hon tyckte tydligen att jag såg ut som joel kinnaman pga min fina skäggväxt.
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..