Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Knäont - Innebandymålvakt

Postat av Sazze den 28 November 2013, 13:59
22 kommentarer · 6 063 träffar
Tjosan.

Började få ont i knät de sista minuterna på träningen för ungefär 5-6 veckor sen. Tänkte att det kanske var nåt blåmärke eller liknande och tänkte inte mycket på det. Veckorna gick och smärtan återstod men kom tidigare för varje träning. Nu är smärtan kvar efter träningen och det gör ont bara jag lutar knät mot något. Det är inte någon jättefarlig smärta men känns klart och är ett stort irritationsmoment i mitt vardagliga liv då det som sticker till då knät får utså tryck. Har bokat tid på vårdcentralen men vet inte än när jag får tid hos sjukgymnasten.

Nu till mitt verkliga problem; Det är uttagning till skol-SM nästa torsdag och jag har fått lägga träningen på is. Är det nån stor risk att jag förvärrar det om jag deltar i två träningar + uttagning? Första matchen i skol-SM är v51.

Pliz halp.

PS: Det är det högra knät, det jag lutar mig mest på.

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..