Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bulk, rätt/fel

Postat av jockerj den 28 Oktober 2013, 00:49
44 kommentarer · 894 träffar
Tja, är en kille på 16 somrar som har hållit på med gym i ungefär ett år.
Jag är 1.90~ lång och har en kvällsvikt på 76 och morgonvikter sviktar mellan 72~73.5.
Har i 2-3 varit väldigt smal, låg på 14kg undervikt samma månad som jag började för första gången med att gymma, vägde då 62kg~.
Har alltså på drygt ett år lyckats ta mig upp en hel del i total kroppsvikt och nu på senare tid har jag försökt med att bulka då jag fortfarande känner mig smal/liten, vet dock ej om jag utför bulkningen på det "bästa" sättet. Jag äter i princip allt, har börjat käka godis, chips och läsk också, är det negativt eller är det okej med te.x godis under bulkningstiden ?
Mitt mål var att gå upp till 80kg men då jag blivit sjuk till och från mitt i bulkningen så känns det som att jag tappat väldigt mycket muskler, tar mindre på gymmet osv.

Tldr; Jag är 1.90, väger 72-76kg beroende på tid på dagen och jag vill gå upp till 80kg, ska jag sluta äta godis och istället bara äta riktig mat för att nå vikten som jag strävar efter? Vill sedan till sommarn lyckas slimma till mig lite och få tillbaka synliga men ändå relativt stora muskler, vill ha "smalbiffig" kroppsbyggnad.
Sorry om det blev konstigt skrivet, har ej läst igenom texten
Tack för seriösa svar
Föregående tråd
Nästa tråd

44 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 44 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..