Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ovechkin dopad?

Postat av Lordben den 5 Juli 2013, 19:30
17 kommentarer · 1 563 träffar
Tjena! Jag har gått och funderat huruvida ovechkin kan vara dopad..

Året innan NHL gjorde han 26 poäng på 37 matcher i ryska ligan, året därefter gjorde han 52 mål och 106 poäng i NHL.

Därefter höjdes poängskörden gradvis, tills 2010-2011 då den sjönk och året efter det gjorde han inte "ens" en poäng per match. Folk trodde det berodde på att han var utläst, och nu detta året kom han som en komet ifrån ingenstans i mitten av säsongen... Och så som han hoppar upp för att mangla ner motståndare är som taget ur en steorid-dopad människas handlingssätt.

Hans doktor som åkt fast för att sälja illegala dopningspreparat gör mig inte mindre misstänksam, doktorn har behandlat tre aktiva idrottsmän i Washington och dom andra två har åkt fast, tror det var MLB-spelare.

Det här är Oveckins vikt över de senaste åren ifrån 2004.. 218, 224, 232, 237, 242.. sedan sjönk vikten till 227 lbs och det var då det börja gå dåligt.. Nu väger han 234lbs.. ca 106kg, och nu har han börjat spela bra igen.

Jag tror även att det är vanligare med steroider än vad folk tror, här nedanför har vi än förre detta NHL spelar som tycker man bör införa striktare regler, införa dopningskontroller runt OS, se vilka som väger mindre än vanligt eftersom Olympiska kommitten har hårdare kontroller. Att spelare är lite mer försiktiga kring os. Varför skulle en före detta Nhl-spelare uttala sig så om det inte fanns någon grund för detta?

http://www.tsn.ca/nhl/story/?i d=379721

Samt så snackade en kompis med ett lokalt NHL-proffs, NHL proffset hade gått upp mycket i vikt och sa att han fick med sig hem lite prylar ifrån Nordamerika, kompisen frågade "vaddå för nåt"?
-Det vill du inte veta, fick han till svar..

Vad tror ni? Har jag överanalyserat detta eller låter resonemanget ganska logiskt?

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..