Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vill verkligen..

Postat av hilky den 7 Juni 2013, 05:26
6 kommentarer · 314 träffar
Boxning, ett intresse jag haft sedan jag gick i lågstadiet. Jag har nämligen haft en grop i bröstet som 1 av 1000 föds med som har stoppat mig(utseendemässigt). Har aldrig mått bra över det och därför inte vågat göra det jag verkligen vill.

För 3 månader sen genomgick jag en operation som korrekterar och gör att min bröstkorg blir normal igen. NU kan jag äntligen göra det jag brinner för, men.. jag gillar inte tanken av att stå och slå mitt i tomma intet bredvid folk jag inte känner, folk som stirrar på mig om jag klantar mig.

Så om någon har varit med om något liknande, ge tips om hur ni kom över rädslan och hur det har gått i det ni gjort.

Vill verkligen det här och jag kan kolla den här videon 10 gånger efter varandra. Jag vill verkligen vara där = http://www.youtube.com/watch?v =UWhdBs-jGO0

Tack.

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..