När Finland vann över oss i förra VM så hetsade dem genom att göra löjliga bilder och åkte till svensk mark och hissade svenska flaggor och mycket mer.
Nu gör vi detsamma, vi börjar med att länka/göra roliga bilder som nedvärderar Finland som land/finska folket.
http://www.aftonbladet.se/spor tbladet/hockey/landslag/hockey vm/article13034974.ab
Vi utgår från ett Hockey VM där Sverige varit sämst men har ryckt upp sig på slutet.
Bra jobbat Finland. Dem vann ju sin grupp till skillnad från oss.
Riktigt p12 att sjunka till deras nivå.
Tack hej
#4 Klart vi inte behöver, men att fixa roliga bilder är inte att bete sig som skit..
att bara skjuta på mål räknas inte, pucken ska gå I mål också :)))
#6 Är inte att bete sig som skit bara för man gör lite nedvärderade bilder om dem!
Vi får inte glömma bort att det var en bråkdel av finnarna som höll på o beefade med norrlänningarna som ville göra sig märkvärdiga. Familjen är finnar håller på Finland o var glada för VM 2011 men come on.. Man behöver inte sjunka lågt!
#15-16 Hade jag helt missat, men trådens syfte finns fortfarande kvar. Om ni tar illa upp så får ni gärna gå vidare till en annan tråd!
Skrivet med min iPhone
Vilket jävla sopland, den ända sporten dom är "okej" i suger dom i. Hahahahahaha vilka losers
Ont. skönt att slå finnarna :)
Skrivet med min Android-mobil