×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fifa 13 - 'Skitspel'

Postat av TordFish den 4 April 2013, 14:06
15 kommentarer · 655 träffar
Varje gång jag spelar Fifa 13 nu (kör endast season) händer endast tre saker:


1. Spelet laggar och man får 0.5-1.5 sekunders delay (varierar om man själv, motståndaren eller båda får det, hur som förstår det matchen helt och hållet).
2. Man möter någon idiot som DCar efter man gjort sitt andra mål.


Har inte på kanske 20 matcher kört en hel match från början till slut som inte laggat eller någon DCat, är det bara så för mig och jag har grym otur eller ser det ut så här?


Flera gånger folk lämnat när jag tryckt in mål direkt eller gjort två snabba mål i början, lämnar man tidigt avslutas matchen utan resultat (jag vinner alltså inte matchen).


Sen tycker jag också Fifa 13 blir mer och mer buggigt för varje liten patch de släpper. I början tyckte jag de hade fixat fysikmotorn helt okey (domaren hängde med oftast) och one-touch var riktigt nice.
Nu är spelarnas AI, speciellt målvaktens, helt åt skogen. Spelare fastnar i varandra, gör volter om rör dem ibland och spelare har faktiskt gått igenom varandra.
Släppte in ett självmål när jag passade (en bra pass) tillbaka till målvakten, målvakten lyfte foten och lät bollen rulla in.


Fifa 13 känns som det blir sämre och sämre för varje dag =/

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..