Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

JVM 2012-2013

Postat av ze-bro den 4 December 2012, 16:50
184 kommentarer · 874 träffar
Årets JVM börjar nu närma sig. Tidpunkten på året då det enligt mig spelas både den roligaste hockeyn och den mest spännande hockeyn i hela världen.

Därför tänkte jag starta en tråd för årets JVM, där ni kan tippa, diskutera och prata allmänt om allt som hör med turneringen igen.

Gör vi om förra årets bedrift? Blir det fiasko? Vem blir vår viktigaste spelare, turneringens bästa spelare? Ja det är bara att diskutera om allt mellan himmel och jord.

Själv tror jag att Sverige får det tufft men att vi tar oss till semifinalen med lite tur.

Hoppas att det löser sig med Zibanejad och tråkigt att Oscar Klefbom är skadad.

Grupp A Finland Lettland Schweiz Sverige Tjeckien

Grupp B Kanada Ryssland Slovakien Tyskland USA

Det drar igång 26 december.

Truppen:

http://www.swehockey.se/ImageV aultFiles/id_25525/cf_113/rost er_swe_dec_2012_u.PDF

Har gått över förväntan än så länge tycker jag iaf, men nu står finnarna på tur. De förlorade mot Tjeckien men har ett antal stjärnor.
Vad tror ni om matchen? Vinner vi så är vi direkt till semifinal så det är en extremt viktig match.

Vi kör en liten tävling (utan pris :(( )
1- Vad slutar matchen?
2- När görs första målet?
3- Vem blir matchens lirare?

Vilket land tar hem guldet?

214 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

184 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 184 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..