Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

P-E Johnsson ut -> Anders Eldebrink i

Postat av KaramellKnugen den 3 December 2012, 12:11
7 kommentarer · 211 träffar
Goddag fragbite

Förra veckan rök Anders Hultin, idag ryker PE-Johnsson och Anders Eldebrink rycks in efter 27 omgångar. Vad tycker alla hockeykunniga/intresserade om det?

Själv tycker jag att det är både bra och dåligt. P-E hade ingen vidare sässong med Timrå förra året, och därför var jag skeptisk mot honom redan från början. Dock har han haft en väldigt tunn spelartrupp att använda, då många har varit skadade. Dessutom har dom inte haft någon riktig ledare ute på isen, då Dick har varit skadad hela säsongen. Jag tror personligen att med en / ett par tunga backar och en ny ledare på isen kanske Perra hade kunnat vända den negativa trenden, då man faktiskt tog 1 pinne mot HV och 3 pinnar mot SAIK. Dessutom undrar man om Gozzi tappade en hjärncell eller två under elitserie upptakten.

Så disskussionen är alltså: Var det rätt att sparka Perra, och allmänt vad som trasslar för AIK

Tack för mig
TzN

Rätt att sparka Perra Johnsson?

3 personer har röstat

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..