Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Elitserien

Postat av Granlund den 7 Oktober 2012, 22:58
18 kommentarer · 277 träffar
Hejsan!

Jag tycker det är för lite prat angående Elitserien här på forumet, (kanske det inte är så många hockey intresserade här på forumet, åtminstone inte i svensk hockey?).

Men tänkte dra i gång den, eftersom det är så mycket kring hockeyn just nu, framför allt inom Elitserien, vilket är det ämne jag vill att diskussionen ska hållas inom, självklart tycker jag ni ska jämföra men andra ligor ifall ni vill det dock.

Finns mycket gott och ont när det kommer till elitserien denna säsong, har sätt väldigt positiva grejor, samt väldigt mycket onödigt tjaffs, som till exempel att man inte bör ta in NHL spelare, det är väl SJÄLVKLART upp till var och en att stärka sitt lag om det går, man spelar väl i alla fall för SM-GULD, och förstärkning från NHL försämrar väl inte oddsen.

Sedan så läste jag att Modo samt FHC blev uteslutna från ett möte som de hade haft, vilket jag tycker är riktigt barnsligt, säger som Wennerholm, sandlåde nivå.

Så jag vill gärna att ni diskuterar saker inom elitserien, vad är bra och dåligt, vad tycker ni angående NHL spelare i elitserien, vilka lag ser starkast ut, vilka tror ni får kvala, kommer några till och med åka ner till allsvenskan, och vilka kommer då upp?

Som sagt är det som jag är mest intresserad av är hur ni tycker kring NHL spelare.

Tack för att ni läste!
Föregående tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..