Hej gott folk
PSG spelar idag , men tv4 har valt att sätta matchen på en betalkanal , och kommer visa superettan istället.
Vet någon om det brukar finnas streamar till deras matcher ?
Eller om någon kan bokmärka denna tråden och kommentera in en stream när matchen börjar :)?
#0 bryter mot regeln. .
Ont: testa sök på goigle * stream sport*
http://www.wiziwig.tv / bla
dem visar all sport
Han kör som ursäkt att ligan har för dålig framförhållning och istället för att låta den gå på en stream på deras kanal så lägger dom de på tv4 sport extra.
Källa: http://blogg.fotbollskanalen.s e/fotbollschefen/2012/09/12/zl atan-i-tv4-sport-xtra /
Snälla maila han och markera erat missnöje.
Kom igen nu zlatan , har satt 2 mål på han idag ..
Tittarsiffror är bara ett skenargument från tv4, vilket framgår väldigt tydligt om du följt debatten med Leifby och dom andra motståndarna till tv4s girighet.
Dom försöker markera sin position och inget annat. Du har nog vett att förstå att en "toppmatch" mellan 2 lag som har en publikbas på 20 000 MAX inte kan konkurrera med Zlatans skara av fans?
Sen om jag har en tanke på att kolla på PSGs matcher tidigare säsonger har inget med detta att göra? Nu spelar Zlatan i ett lag som storsatsar och har blivit en klubb att räkna med i år. Klart man vill se deras matcher och se vad dom går för.
Ni bönder kan ta eran epa och åka till matchen och betala era 100:- för att sitta på träbänkarna och kolla på era superettan lag. Låt oss få se riktig fotboll istället
Äh vem fan bryr sig, imorgon spelas enda ligan som räknas och den går i viasat <3
Skall dom börja visa divioson 4 i ishockey också? samma nivå.
TV4 är sämst. Skulle vilja veta hur många tiattare dom hade på sin superettan match. 500 st kanske.. PSG hade dragit inihelvetes mycket
Det handlar inte om pengar i detta fallet. Det handlar om att man byter kanaler mitt under säsongen. Hur ska man skaffa ett kanalutbud och binda sig om kanalen helt plötsligt flyttar matcher till andra kanaler.
Finns ingen logik i tv4s handlingar precis som #29 säger. Dom försöker dölja att dom vill få ut mer pengar, jag har inga problem om dom talar ut öppet med detta istället för att mörka det på ett så patetiskt sätt som att superettan drar mer tittare vilket vi alla vet inte är sanningen
Det du precis sa styrker ju deras argument att inte flytta en sedan länge inplanerad match.