Tja, min fina sticka skall nu tyvär gå i pension. Undrar nu om någon vet en fin sticka.
Klubban skall.
- Ha mjukt blad (kan ju såklart byta)
- ABSOLUT INTE VARA BOW/CURVE.
- Mjuk sticka overall, skön att passa med
- Dugliga dragskott (vet att det är mer spelare än klubba men endå).
Helst skall den vara från assist och skall gå och beställa via nätet.
Fred ut mina vänner.
sen kan du köpa med en färgar blad som är jävligt mjuka
tycker inte om dom här trådarna, blir sugen o börja igen!
EDIT helt ny
#8 aldrig gillat salming dock :p
får snart 3 st av den :)
Skrivet med min Android-mobil
Tro mig, jag har inför denna säsong testat dom flesta klubborna för att hitta rätta för just mig denna säsong och jag spelar i div1 i stockholm hj vilket är väldigt hög nivå då dom bästa lagen i sverige finns just nu Stockholm. (Hoppa inte på mig nu men det finns bra lag utanför också men just i Stockholm finns majoriteten av bra lag)
Till klubborna.
Mjuka blad, lätt sticka.
unihoc feather med player+ bladen
- du kommer knappt känna att du håller i en klubba och när du tar emot bollarna / dribblar med ett player+ blad så bara flyter bollen med, riktigt go plast i dom bladen. Har själv två stycken helt nya unihocs bredvid mig nu.
salming tipcurve kickzone.
- riktigt sköna stickor om du satsar på Aero / quest2 bladen.
Denna klubba kommer jag köra med denna säsong, vilket jag gjorde förra säsongen också men nu kör jag med en ny version utav den så att säga (klubbhusets egna om du undrar).
Fördelar med denna klubba är att den är riktigt lätt, bollen sitter klistrad på aero bladen enligt mig, Handlar ju mycket om spelaren också, men känner att denna klubba passar mig väldigt bra.
Någon klubba jag inte känner mig hemma vid är Fatpipe klubborna, så där tänker jag inte säga något. Men är själv sugen på att testa dom, har ett fatpipe bow skaft hemma utan blad, så kanske dags att beställa ett blad och pröva sig på den.
Men som sagt, satsa på en unihoc feather sticka eller en salming!
Jag spelar som offensiv back om du undrar, är väldigt offensiv som tar uppspel och kontrar väldigt mycket. Hoppar ofta upp som forward när det behövs.
Tack för mig bokeN^
jag gillade jolly highlight serien och en serie från x3m kommer inte ihåg vad den heter dock :(
vet inte om dom säljer grejjerna idag enns lol, detta var runt 2004-2005 kanske.
någon som kanske kommer ihåg vad den från x3m heter?
fanns la typ blad i gult, blå, rosa och vit om jag inte minns fel.
gjorde min praktik där när jag gick i högstadiet.
så jag fick några limited edition blad som bara gjordes i ett fåtal upplagor, synd att man inte kommer ihåg namnet ifa :(
Länk:
Klubba: http://www.klubbhuset.eu/fatpi pe/fatpipe-innebandyklubba-cob ra-naja-27-clone-2.html
Blad: http://www.klubbhuset.eu/fatpi pe/fatpipe-innebandyblad-jai-a lai-pearlwhite-hard-clone-2.ht ml
Lycka till! :)
men har beställt nya Masterpiece Air Curve 1.5, verkar inte finnas någon sida som har just den klubban. beställde av laget då vi är sponsrade av zone/unihoc och får klubbor!