Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fotbollsskor, Göteborg.

Postat av demonenlol den 28 Augusti 2012, 07:45
9 kommentarer · 2 184 träffar
Hej!

Detta är ett akutläge.

Iaf, jag brukar alltid beställa skor från prodirectsoccer vanligtvis men nu så måste jag helt enkelt köpa ett par i Göteborg då en dubb lossnade på mina kära Superfly 3's.

Så iaf, jag letar efter Nike Mercurial Vapor VIII FG. Dom mörkgröna/neongröna.

Dessa: http://www.prodirectsoccer.com /Products/Nike-Football-Boots- Nike-Mercurial-Vapor-VIII-FG-F irm-Ground-Soccer-Cleats-Seawe edVolt-46116.aspx

Jag var på Stadium Backaplan igår, där hade dom bara dom med halvaluminium men efter som vi spelar mestadels konstgräs så vill jag inte ha dom. Stannade på XXL bäckebol men där hade dom ingenting heller.

Ska till Sisjön idag efter jobbet och kika, men jag behöver tips på affärer som kanske inte är så kända, som kanske har eller något sådant.

Jag bor i Kungälv så jag har inte direkt koll på alla småbutiker som säljer fotbollsskor, mestadels bara vart dom stora butikerna ligger.

Tack på förhand
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..