Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

dålig+bra på tennis?!

Postat av W.Churchill den 25 Augusti 2012, 17:07
8 kommentarer · 74 träffar
tjena alla fragbiterZ

I morse när jag lirade tennis med brorsan så märkte jag direkt när vi bollade in att jag spelade instabilt. Vi bollade in i cirka 30 minuter vilket brukar räcka gott och väl för att sedan spela en bra och säker match, men idag gjorde det inte det.

Därför började jag tänka efter vi var klara, varför är det så med tennis att man kan vara så dålig på det ena dagen och underprestera som tusan, men andra dagar spela perfekt så som man ska göra?

Kan tillägga att jag har väldigt bra bollsinne och har spelat tennis i ett bra tag, men vissa dagar kan jag bara vara SÄMST på tennis. Vi fick inte igång spelet nån gång, vi hade max två "bra" bollar under matchen.

Spelar även fotboll, men där är det ju verkligen inte samma sak. Visst kan man känna att ena dagen är man bättre än någon annan, men det går inte att mäta sig med tennisen som kan vara som en berg o dalbana som går upp och ner.

Vad tror ni, fragbiters? Varför är tennis en sport där det är så som det är? Känner ni också det jag beskrev? Vad tror ni man kan göra åt det?

Mvh Falk
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..