Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fantasy premier league

Postat av SirHubba den 23 Juli 2012, 21:51
130 kommentarer · 741 träffar
OBS! Skapa ditt lag innan den 18/8 för att hinna med till första omgången.

Hejsan alla Premier League fantaster och allmänt intresserade!

En del av er har kanske spelat spelet tidigare och vet vad spelet går ut på, för er andra kan jag dra lite snabb info.

fantasy.premierleague.com är ett webbläsarspel där du väljer ut en elva från premier league och tävlar sedan mot andra personers elvor. Spelarna i din elva får poäng efter vad de presterar i verkligheten (mål, assist, hållna nollor osv.) och har även ett pris som är anpassat till spelarens nivå så att man inte ska kunna köpa in ett helt dreamteam. Spelarnas värde stiger och sjunker även under säsongen beroende på hur spelaren presterar och på så sätt kan man göra riktiga kap och sedan sälja dyrt.

Iallafall var syftet med tråden att jag tänkt att skapa en liga som bara är för oss fragbite-medlemmar.

Koden till ligan: 199352-58179

Så in på fantasy.premierleague.com och skapa din elva nu, jag tror även att det finns ganska fina priser om man nu lyckas komma top i världen även om det är ganska svårt då det var runt 2.7 miljoner spelare förra året och det antagligen kommer vara ännu fler i år.
Föregående tråd
Nästa tråd

130 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 130 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..