1
axlar, schema m.m.!
Postat av Powr den 21 Juli 2012, 00:12
13 kommentarer · 174 träffar
Tjena fragbite
Jo har gymmat ganska seriöst nu i cirka 1 månad och börjat se att muskler börja komma fram o.s.v. det mesta går bra och det bara flyter på.. Men det är en sak som jag behöver hjälp med och det är att få bättre axelträning, någon som vet några övningar som man kan göra med eller utan hantlar? skulle vara guldvärt asså :)
vilket schema är det bästa enligt er? Är ej erfaren gymmare så kör lite som jag känner för så har inget direkt strikt schema.
Försöker gå upp i vikt, väger cirka 76 nu, vägde ungefär 73 för några veckor sedan så har gått upp cirka 3 kilo och vill gärna fortsätta :)
Så här kan de se ut 1 : elr så här 2:
Mån: Bröst,tricep
Mån: Bröst tricep Tis: vila
tisdag: Mage, rygg Ons: mage, Rygg
onsdag: ut o springa (kondition) tors: vila/Springa
torsdag: Bicep, ben, axlar fre: bicep, axlar, ben
fredag: bröst, tricep lörd: vila
lördag: vila sön: kö lite allt möjligt
söndag: vila
Sorry om allt blev lite rörigt ^^ tack på förhand
Jo har gymmat ganska seriöst nu i cirka 1 månad och börjat se att muskler börja komma fram o.s.v. det mesta går bra och det bara flyter på.. Men det är en sak som jag behöver hjälp med och det är att få bättre axelträning, någon som vet några övningar som man kan göra med eller utan hantlar? skulle vara guldvärt asså :)
vilket schema är det bästa enligt er? Är ej erfaren gymmare så kör lite som jag känner för så har inget direkt strikt schema.
Försöker gå upp i vikt, väger cirka 76 nu, vägde ungefär 73 för några veckor sedan så har gått upp cirka 3 kilo och vill gärna fortsätta :)
Så här kan de se ut 1 : elr så här 2:
Mån: Bröst,tricep
Mån: Bröst tricep Tis: vila
tisdag: Mage, rygg Ons: mage, Rygg
onsdag: ut o springa (kondition) tors: vila/Springa
torsdag: Bicep, ben, axlar fre: bicep, axlar, ben
fredag: bröst, tricep lörd: vila
lördag: vila sön: kö lite allt möjligt
söndag: vila
Sorry om allt blev lite rörigt ^^ tack på förhand