Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gym

Postat av Bagarbengt den 8 Juli 2012, 04:30
17 kommentarer · 333 träffar
Topic valde sport, hittade inget annat passande.

om sagt, har kollat på Bodybuilding.com " Jim stoppani's 12-week shortcut to size " nu och har lite frågor ang. det.

Har aldrig varit på ett gym ( bara på jobbet, dock aldrig rört en maskin / annat ) och undrar nu om hans schema skulle funka bra för mig ?

2 sommrar sedan skadade jag mig på crossen i en tävling som total förstörde mitt psyke men känner nu att jag vill ta tag i mitt liv till 1000000% känner mig taggad samt motiverad på allt detta. Och har även sett en massa trådar ang. gym hjälp osv ( sökte i forum men hittade inget som liknade detta jag vill ha svar på )

lite fakta.
Ålder 18
vikt 90-95
längd: 183-186 ( not sure )
Kropp: " gamer " kropp om man ska kalla det lite rund om magen trivs inte att gå i tshirt ute ALLTID tjock tröja + jeans på mig. "

nästa vecka är crossen klar för körning igen och kommer satsa 100% focus på det igen, MEN denna gången ska jag få bort min äckliga kropp och få en del styrka tänkte jag.

å det jag vill ha svar på från er (erfarna / insatta med gym )
är: Kommer hans schema funka för mig ?

Kommer det funka bra med tex. 2-2½ timma cross körning ( 30 min kör 15min vila ) sen ut och springa 30-45 min.
Detta är alltså på mina vilo dagar från gymmet då.

lite länkar kommer nu ifall ni inte vet vilket schema jag prattar om:
http://www.bodybuilding.com/fu n/shortcut-to-size.html

Stavfel osv kan ni lägga här i -> |^_^_|

lite sär skrivet men ni fattar nog vart jag vill komma med detta.

vet att detta är fragbite men komigen lite serriösa svar!

MVH en NoOOb in t'a gym :D
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..