Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gym - första gågen

Postat av Låst Konto 156243 den 4 Juli 2012, 19:23
36 kommentarer · 208 träffar
En extremt fundersam bror1993 undrar lite...

Var på gymmet idag för första gången, polaren har tjatat länge att jag ska börja träna..

Frågade självklart efter tips av honom och han sa att dropset var effektivt och förklarade att det var när man håller i tunga hantlar, sedan snabbt släpper man vikterna och tar nya hantlar som väger mindre (ca 50-60% mindre) och kör med de.

Vågar inte fråga honom mer, det är så skämmigt för jag kan verkligen ingenting och fattar inte mycket av hans gymsnack så frågar er istället..

Vad är meningen med att jag först tar upp ett par alldeles för tunga hantlar och sedan släpper de rakt ner i marken för att sedan köra vanligt?

Kändes så dumt när man stod där och släppte ner vikterna, det lät så extremt mycket och alla kollade :P så efter 2st omgångar så la jag ner de istället.. Blev min träning drabbad mycket av att jag inte släppte de direkt på marken?

Sedan får ni gärnat tipsa om annat man ska tänka på vid träning :) hittat massa tips på google om att man ska äta bra och sova mycket också, så har tagit ett kostschema som jag försöker hålla och tar extra proteiner i någon pulverform :)

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 36 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..