Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kostråd - GYM< KIKA IN

Postat av suoomi den 21 Juni 2012, 13:34
23 kommentarer · 291 träffar
Sheijna fan

Så här är det. Jag behöver HJÄLP med KOST för TRÄNING.
Jag kör gymmet 3 gånger/vecka, 2 överkropp och 1 benpass. Behöver inte gå in på exakt just nu. Och så kör jag 2 kondition, vilket kan vara simning, löpning, fys osv..

Jag väger 74kg, är 174 lång. Ganska stor för min ålder (17) men har ändå liiiiite fett längst ner på magområdet samt ypperligt lite på bröstmusklerna.

Jag äter otroligt mycket mat, 3 stora måltider (frukost, lunch, middag) sen 3 mellanmål. Jag blir större muskelvis på överkroppen och benen men det där extrafettet som hänger på magen försvinner ALDRIG!

Vad i helsike ska jag ändra på kosten för att det ska försvinna?

Ska man skita i kolhydraterna helt? Zig-zagga kalorierna? Äta mindre kalorier och träna mer? (blir man inte mindre muskelvis då??) Eller är protein, lite kolhydrater, oljor och nyttiga fetter och kalorisnålt ett bra alternativ att hålla sig till som vardagsmat för att få bort fett men fortsätta bygga muskler?

Alla svar är jag högst tacksam för. Ni får även komma in med andra tips och synpunkter på hur jag ska träna/äta.

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar