Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

en kille på fest, hur får jag såna armar

Postat av safeuse den 16 Juni 2012, 02:22
26 kommentarer · 1 541 träffar
Hej. :-P
Fotboll tidigare idag, förkröka sen kollade vi England vs Sverige på polarens storbild skärm :D dom var grymma till en början... sen blev jag arg :P anyway. vi drack massa bäärs chilla. jag o polaren har gått på gymmet regelbundet och det börjat synas på skjortan att vi är breda.

Hur som helst, kom några polare till min polare. (94or) en utav dom killarna hade en najs t-shirt och helt sinnes armar :-P Märkte hur alla i rummet gick från skratt stadiet till att bli seriösa, killen bar på sjuk respekt!!
Han satte sig i rummet och sa "tja" högt och tydligt, tog en öl och började små prata med kompisen bredvid. Jag och (kallar honom) Albin blev extas.

http://yeyfiles.net/1350325769 /fffest.jpg

Kanske överdriven bild, en typ såna muskler hade han! iaf, jag ville gärna fråga men var rädd att göra bort mig, så fråga en kompis. Han snackade om flera års tränings o massa anbola.

Vad tror ni? Hur lång tid tror ni det tar att få såna sjuka armar?
Jävlar sån vill jag bli var min ända tanke när jag gick hem från festen.
Har ni varit med om nåt likande? berätta!
Ha det grabbar, är smått full så ursäktar stavfel, hoppas ni accepterar mig som individ ändå :p hahaha :P

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..