Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fotbolsskorna är knas

Postat av InaktivSomHelvete den 25 Maj 2012, 15:28
16 kommentarer · 279 träffar
Tjena fragbite!

Har precis börjat spela fotboll igen efter cirkus två års uppehåll och jag har lite problem med mina skor och söker mig hit i hopp om att någon skön snubbe har lite koll!

Kan börja med och säga att jag har ett par Nike Mercurial Vapor IV FG http://www.comparestoreprices. co.uk/football-boots/nike-foot ball-boots-nike-mercurial-vapo r-iv-fg-football-boots-orange- peel.asp

Kan börja med att säga att skorna i sig är jävligt sköna, iallafall på vänsterfoten, däremot på högerfoten så sitter den jävligt taskigt och jag har fått jävligt ont under foten.
Nu undrar jag då alltså ifall någon har något tips på hur jag ska undvika att skon knyts upp och sitter helt keff. Knyter förstås dom ordentligt! Spelar förövrigt målvakt och springer inte runt som fan på planen.

Sen har jag en fråga till ang. skoskav! Får feta jävla skavsår utav skorna när jag sprungit med dom (fys) och jag tänkte höra om någon hade tips för att motverka det :)

Tack och trevlig sommar, grattis till eventuella studenter :)

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..