Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bra sidor med tips på betting

Postat av hundvalpen den 14 Maj 2012, 13:28
3 kommentarer · 290 träffar
Tjena, har börjat intressera mig en hel del för det här med betting på senare tid då jag intresserat mig för en mängd olika sporter under många många år. Varför jag inte bettat tidigare vet jag inte för jag är ju väldigt insatt men det har i alla fall börjat växa fram nu på senare tid.

Hittills har jag gått plus ett par tusen men det är under en period, så medan det förstås är goa pengar att dra in bara så där, så är det ju ingen markant skillnad i vardagen.

Jag känner nu att jag vill få den här snöbollseffekten där man lägger lite större bets för vinstpengarna man drar ihop och kanske till och med kan få ihop en skön slant varje månad.

Därför undrar jag nu om det är någon som vet bra personer som är extremt duktiga bettare som tipsar lite om bra bets, berättar lite hur de tänker samt hjälper till att uppdatera om spelarstatus, avstängningar, skador m.m. så att man får lite hjälp att hålla reda på allt som sker. Folk som driver egna hemsidor och bloggar menar jag då alltså.

Jag vill lära mig så mycket som möjligt!
Föregående tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..