Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Protein vid deff/konditionsträning

Postat av Kaxigkatt den 28 Februari 2012, 22:27
15 kommentarer · 626 träffar
Är snart 17 och har efter ett kort tags gymmande bestämt mig för att enbart köra deff med utelöpning och intervallträning samt lite träning av armar, bröst, mage och axlar men då inte på gymmet, utan vanligt med hantlar. Har några kilo för mycket som jag ska bränna.

Det jag kör hårdast på är alltså konditionsträning och deff. Det jag undrar över är om jag bör köra med proteinshakes efter träning för att få i mig det protein jag behöver? Springer 6-7 km varje kväll 5 dagar i veckan samt kör ett schema på runt 30-45 min för triceps - biceps - axlar - mage - bröst, främst då med hantlar.

Vet ju att jag behöver ligga på ett kaloriunderskott men samtidigt få i mig kolhydrater och protein direkt efter träning för återställning, frågan är bara om det är smidigast att köra med proteinshakes, eller bara käka mycket proteinrik mat?
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..