Hej jag har hittat en gammal rysk hockey bok från 1969 som innehåller diverse bilder och information om vm/os från 1963-1968 och är i bra skick. Allt är ju givetvis på ryska och på första sidan är det ett 20tal autografer med tröj nummer efter.
Jag undrar nu om vart jag bör vända mig för att få reda på vilkas autografer det kan vara och om de är äkta. Skulle ju vara roligt om den här boken har något värde.
http://imgur.com/a/r0XGg
#3 Kan fixa kort, men vet inte om det syns bra på kort :S
Ont: Säkrast är nog att du går och kollar det hos en läkare :)
Ser ju inte riktigt bra ut de där :/ och du skulle tvunget ha med butterflyn? haha :D
Om inte får du nog ta och uppsöka läkare! :)
Jag hade helt platta knogar ett tag, tror min hand vägde ett halvt kilo mer än vanligt. (inga "kullar")
gör det nu dirrmode
gå till doktorn smartass
Dina polare ljuger :( Fick en spricka i samma knoge som du pajjat, det blev röntgen, sen en gipsskena för att hålla det på plats i två veckor om jag inte minns fel. Fick även åka tillbaka efter jag tagit bort det för att se att knogen låg på plats.
Vad jag förstått får man dock välja själv om man vill ha gipset eller inte.
Men mitt tips är att du uppsöker en läkare snarast så att han får bedömma, möjligtvis röntga. Vad vet man, din knoge kanske ligger sjukt fel och något måste göras!