Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Silly Season Januari 2012

Postat av HajdeNJkE den 2 Januari 2012, 22:28
11 kommentarer · 62 träffar
Hej kamrater!

Eftersom tidigare Silly Season-trådar blivit väldigt lyckade så fortsätter vi med ytterligare en då vi nu befinner oss i vinterfönstret.

Har ni några bra "ryktessidor" eller personer med insyn på twitter så släng upp allt.

Kommer även uppdatera tråden löpande med färdiga (färdiga anser jag dom vara när det står på klubbens hemsida) nyförvärv som är värda att nämna.

Vilka håller ni på och vad ryktas till ert lag? Vilka vill du se i ditt lag? Vilket blir den största värvningen? Blir det någon chockvärvning (ex. Torres tillbaka till Liverpool)?

Jag håller på Liverpool och det är väldigt tyst, men ryktas lite löst om Darren Bent (Gud bevare oss), Gary Cahill och några få artiklar om Huntelaar och Podolski.

Jag hoppas på Huntelaar eller Podolski då en målgörare behövs, Bent vill jag inte se då han kommer gå lös på en idiotsumma som de flesta engelsmän som värvas inhemskt.

Sen ser jag gärna en korttidslösning på Lucas Leivas skadefrånvaro i form utav ett sexmånaderslån på någon DM.

Så, ös på!

Vilken liga är bäst?

33 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar