Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Joggingpass efter gym

Postat av soliman den 27 December 2011, 12:23
13 kommentarer · 307 träffar
Hello FB, har en fråga som jag tänkte att jag möjligtvis kan få svar på här.

Det är så att jag var på gymmet idag och nu ringde polaren precis och frågade ifall jag skulle med på en joggingrunda om ca 1 timme som jag tackade ja till.

Lite bakrundsinformation: Jag var klar i gymmet klockan 9 och åt en väldigt mättande lunch vid 11:00. Vi kommer att dra ut runt 13:00 så frågan är hur pass lyckat det var av mig att tacka ja? I värsta fall så kan jag säga åt honom att han kan köra lite intervaller på egen hand, har en egen bana som jag brukar köra och som jag kan visa honom, isåfall kan jag vara med som ''stöd'' bara.

Mitt mål med styrketräningen är att öka så mycket i massa och styrka som möjligt och jag vet att joggning + gym helst inte ska kombineras samma dagar, särskilt inte joggning EFTER gymmet (det ska ju helst vara tvärtom).

Hursom, kan jag köra ett lätt joggingpass på ca 30 min utan att det är jordens undergång? Tack på förhand!

Ber om ursäkt för eventuell fucked up meningsuppbyggnad på vissa ställen men jag kunde inte sova inatt så jag börjar bli lite seg.
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..