Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bodybuilding

Postat av SwedishBB den 28 Oktober 2011, 20:51
58 kommentarer · 320 träffar
Hejsan alla där ute på fragbite!

Jag har hållt på med bodybuilding i ungefär 5 månader nu, och thaiboxning några månader.
Det har gått framåt i både och, och jag är extremt stolt över mig själv, äntligen går allt bra! :)
Jag började med min deff för ungefär 6 veckor sen, har tappat 7 cm i midjan.
Kan se konturerna efter 4 rutor, två översta väldigt tydligt.
För några dagar sen startade jag en blogg och en youtube channel för att dokumentera min framgång, och även för att kanske hjälpa dem som vet mindre än mig, och få konstruktiv kritik från dem som kan mer än mer, jag vill ta till mig denna kritik, och bygga en starkare och bättre blogg/channel.
Vill även bygga en hemsida, men är ingen kodare, om ni kan ge ett tips på någon enkel websido-byggare, eller om ni kan hjälpa mig med en basic hemsida ( 'kanske önsketänkande från min sida' ) ^_^'

Och nu till min stora fråga, är ni intresserade av bodybuilding, utövar ni det? Hur långa/gamla är ni och hur mycket bodyfat har ni? Vad är ert 1RM?

Ha det bra Fragbite!
//SwedishBB

Hur länge har du hållt på med bodybuilding?

45 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

58 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 58 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..