Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kickboxing

Postat av InZan3 den 18 Oktober 2011, 17:16
20 kommentarer · 325 träffar
Tjena, jag har sån himla lust att träna någon kampsport. Men då jag är 15år och har mycket skolarbete känns det inte som att jag kan gå och träna 2-3 gånger i veckan. Om jag är 15 år och skulle börja i typ kickboxing eller tae-kwon-do skulle jag väl få träna med massa 10-11 åringar? Och det pallar jag fan inte..

Så någon som vet om det går att träna kickboxing hemifrån? Alltså om jag lär mig tekniker och så på nätet för att sedan utöva på min stackars boxningsäck? Det skulle vara så sjukt kul att lära sig, och man får ju grym träning på köpet! Sen så vill jag få ut mina agressioner på något, och inte på någon.

Så vad tror ni? Går det att lära sig någon kampsport hemifrån? Är det bra träning? Lär man sig något som man skulle kunna ha användning för?

Jag är rätt så liten, jag är väl inte särskillt klen för min kroppsvikt. Men stark och vältränad är jag absolut inte.

162cm 52-53kg.. Kan jag fortfarande bli bra på någon kampsport? Känns ju inte riktigt som jag skulle kunna möta någon på 190cm och 80+kg

Hoppas någon kan svara på dessa frågor, förlåt om det blev rörigt

Disk: Roligaste och mest effektiva kampsporten?

Har du synlig sixpack?

23 personer har röstat
Föregående tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..