Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Inför: Sverige-Holland! Fixar vi EM?

Postat av brunbjoernen den 10 Oktober 2011, 20:44
143 kommentarer · 451 träffar
Imorgon är det dags för vårt kära svenska landslag att visa att man kan prestera mot kvalificerat motstånd. De tre senaste matcherna har vi haft stor press på oss då vi mött länder som vi normalt sett ska slå. Ingen kan sticka under stol med att vi har spelat riktigt uselt mestadels, men jag tror ändå att laget kan mycket bättre.

En hemmamatch där man har allt att vinna och en EM biljett i potten, mot världens näst bästa lag, som redan är klara gruppvinnare. Även fast Hollands förbundskapten har gått ut och sagt att man kommer göra allt för att slå Sverige så är chansen ändå stor att man kommer agera till lojt och inte gå på 100%. Alla i holländska landslaget är världsspelare och man vill nog inte riskera en skada såhär inför framtida liga/CL matcher.

Därför tror jag Sverige tar denna match med 2-0 efter mål av Hysén och Rasmus Elm. Motivation besegrar klass!

Så fragbite, kommer Sverige fixa en direktplats till EM imorgon? Vilken startelva önskar du?

---------------------------- ------------------------------ ------------------------------

Startelvan presenterade Hamrén idag strax efter 14 och den lyder:
------------------Isaks son

Lustig--Majstorovic--Mellber g--M.Olsson

Larsson--Svensson--Källström --Elm

-----------------Toivionen

- ----------------Elmander

Vad säger ni om denna elva fragbite? Själv hade jag föredragit Hysén istället för Toivo längst fram och satt elmander som släpande. Annars ser det ganska bra ut imo.
Föregående tråd
Nästa tråd

143 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 143 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..