Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kan du något om longboards? Klicka här!

Postat av Nineteentwenty den 19 Juni 2011, 22:42
24 kommentarer · 261 träffar
Hej alla glada laxar i hagen!

Jag har nyligen funderat mycket över mitt liv. Jag har tänkt att jag till att börja med behöver ett nytt intresse som jag kan ägna mig åt på fritiden.

Det enda jag då kunde komma på som jag ville göra var att åka longboard. Är ganska bra på att åka redan för att jag har lånat kompisars och jag har tidigare även åkt vanlig skateboard.

Nu vill jag alltså köpa en ny bräda men vet ingenting om dem, vad som är bra eller dåligt för en nybörjare och så vidare.

Jag vill självklart ha en nybörjarbräda, har hört att den då ska vara ganska kort och bred för bästa möjliga stabilitet? Tänker mig då inte en riktig longboard utan en "cruiser" som jag fått för mig att det heter.

Jag har ett eget förslag som jag egentligen bara har letat fram på måfå: http://www.hollywood.se/sv/pro duct/6623/vice-deck#filter-7

Vad tycks om den? Jag är villig att lägga ut högst 1500kr på detta och jag vet att jag kan få truckar gratis av en kompis så det jag behöver är bräda och hjul. Om ni hittar kan ni dock länka hela brädor om de håller sig inom min ekonomiska ram.

Skulle verkligen uppskatta lite hjälp från någon som kan här! Och säg inte att jag ska fråga i affären för jag hatar att göra det. Hade social fobi tills för inte så länge sedan och är därför kass på det, och jag hatar att behöva bestämma mig medan någon jävel står bredvid och väntar och tittar på mig.

Tack!
Föregående tråd
Nästa tråd

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..