1
Behöver ett stockholmslag att heja på
Postat av Honstineftw den 9 Maj 2011, 18:20
178 kommentarer · 806 träffar
Tjenare, har nu bestämt mig för att jag behöver ett svenskt fotbollslag att heja på, och då ligger Stockholmslagen nära tillhands då familjen äger en lägenhet i centrala Stockholm och en i utkanten av Solna, jag är alltså endast intresserad av lagen som finns i pollen, något annat är inte aktuellt.
För mig just nu så har jag bara två lag som jag älskar, Bollnäs GIF i bandy och Newcastle United i fotboll, mycket trogen supporter till båda lagen men eftersom dom två båda nu har säsongsuppehåll så behöver jag ett till lag nu på sommaren.
Jag tänker därför göra en poll, där ni kära vänner får rösta på vilket lag ni tycker, vinnaren kommer jag att lära mig älska, kommer direkt köpa en halsduk och ett säsongskort!
För mig just nu så har jag bara två lag som jag älskar, Bollnäs GIF i bandy och Newcastle United i fotboll, mycket trogen supporter till båda lagen men eftersom dom två båda nu har säsongsuppehåll så behöver jag ett till lag nu på sommaren.
Jag tänker därför göra en poll, där ni kära vänner får rösta på vilket lag ni tycker, vinnaren kommer jag att lära mig älska, kommer direkt köpa en halsduk och ett säsongskort!
Vilket lag?
685 personer har röstat