Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bra början på säsongen..

Postat av Lurann den 5 Maj 2011, 19:40
16 kommentarer · 226 träffar
Tjena fragbite.. Nu har det äntligen börjat, KORPEN har dragit igång!
Vi är ett par polare som har dragit ihop ett gött gäng och anmält oss till korpen. Vi har kört lite träningar och har jäkligt kul ihop.

nu till grejjen.. Nån vecka innan första matchen så spelade vi lite på skojj, och tro fan att jag ska sträcka mig i låret. Trodde att det bara va en random sträckning som skulle gå över rätt fort och redan dagen efter kändes det bra. MEN den har suttit kvar i låret under träningarna och jag har använt lindor, smort in mig med heat lotion osv osv..

Kämpade mig igenom första matchen vi hade men fick sjukt ont efter matchen.. Idag var jag hos sjukgymnasten som berättade att jag fått en större blödning i lårmuskeln som kan ta upp till veckor kanske MÅNADER innan det blir bra och att jag inte bör spela matcher på ett tag.
Fick en rysning genom kroppen och tänkte bara de e inte sant.
Sitter här nu och har smort in mig med voltaren i hopp om att de ska gå över, men vet att jag kommer missa dem närmaste 5 matcherna.

Surt inte sant?

Har ni varit med om något liknande inför sportsäsongen, typ hockey innebandy ~~?

Vad vare för skada ni drabbades av?
Hur lång tid tog det innan ni blev av med den?

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..