Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bygga (lite) thai/mma gym hemma

Postat av Asiatkonungen den 14 Februari 2014, 16:39
15 kommentarer · 551 träffar
Tjenare! Då jag inte tycker att det räcker att träna på klubben (vill ju också kunna gå ut o ta ut ilska) så tänkte jag fixa lite grejer till garaget! Vad tycker ni jag ska införskaffa mig? Jag har redan en säck (för liten, tror den är nån barngrej) som flyger åt fan efter en krok, och sen en säck som står på marken, detta kostade väl 800kr tillsammans. Vill även ha det för att ha lite mer individuella saker om ni förstår, så jag inte behöver ha någon som står och håller saker åt mig! Ska springa och hoppa hopprep också!

Vad tycker ni jag borde skaffa? http://www.budo-fitness.cc/os2/product_info.php?cPath=313_83&products_id=625 vad är den här till för? Vad jag förstod så slår man på den och ibland så flyger den mot en och man måste ducka, rätta mig om jag har fel!

Tänkte även kanske skaffa en kettlebell, vad tycker ni det är ska vara för vikt? Jag är 1.60 väger väl 50-51, ifall det säger något.

Budget: 2500kr, dock vill jag inte använda allt.

Så vad tycker ni jag ska skaffa för saker? Det ska inte vara värsta flashiga men så jag iallafall kan träna där ute när jag inte har träning på klubben, hoppas ni förstår!

vem är best

1 personer har röstat

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..