Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

hjälp att hitta en video!

Postat av willeyy den 18 April 2016, 23:54
5 kommentarer · 426 träffar
Måste ha hjälp att hitta ett klipp..

För cirka 7 år sedan såg jag troligen världens roligaste fotbollsmål. Det var en fotbolls match mellan två pojklag i åldern 8-12 (kommer inte alls ihåg).
Det var filmat från sidan av planen av någon förälder och barnen som spelade var ruskigt dåliga/hade otur. Den vaga bild jag minns av detta var att en kille typ hade friläge och skulle skjuta men snubblade på bollen så att han liksom klackade den bakåt i typ ansiktet eller på knät på målisen/försvararen som var bakom så att han gjorde självmål. Tror att i samma klipp så gör målisen en tavla eller dylikt och blir sur och sparkar därför i stolpen och ramlar. Önskar jag kunde beskriva mer men kommer fan inte ihåg. Hoppas nu därför att någon kanske vet vilket klipp jag snackar om och kan länka det. har för mig att detta klipp låg uppe på fragbite då för (7 år sen?) och har man har sett klippet så bör man nästa komma ihåg det för det var så jääävulskt roligt.

Har för mig att videon som låg uppe på youtube hade något långt namn och att den hette fotbollslagets namn osv, typ hissjö IK - granö cup p10 eller något i stuk med det.

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..