Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Freddas betting (fotboll)

Postat av FredrikKarlsson den 29 December 2013, 12:30
59 kommentarer · 1 430 träffar
Halloj fragbite och välkomna till Freddas betting.
Mitt namn är Fredrik och jag är bettar dagligen, dock har jag aldrig direkt delat med mig av mina tips och tankar. Därför startar jag nu denna tråd för er som är lite intresserade.

Jag kommer posta mina bets&tips INNAN matchstart och kommer sedan lägga ut vinsten/förlusten och kommer ge er varje månad en statistik på hur mycket profit jag ha tjänat.
Känner ni efter ett tag att jag verkar vinna mycket och gå bra i profit kanske ni även blir sugna på att följa mina råd. .

Jag säger inte att alla tips kommer rakt från mig, men de flesta av dom lär jag ha tankar och funderingar över som jag kommer sammanfatta här själv..

Tack för mig // Fredrik

2013-12-29
Sista söndagen detta år och några få bra matcher står på spel.
Jag har bland annat titta extra på några av dom..

Newcastle - Arsenal
Över 2.5 mål X 1.70
Newcastle har spelat väldigt bra på HEMMAPLAN med hela 18 poäng av 27 möjliga.<5-3-1 (W-D-L)>
Dock har även Arsenal tagit hela 19 poäng av 27 möjliga poäng på BORTAPLAN. <6-1-2 (W-D-L)>

Något säger att denna match kan sluta hur som helst, jag tror starkt på Newcastle men samtidigt är Arsenal sjukt starka och kan samtidigt vinna matchen..
Jag tar det säkra före det osäkra och därav kör jag bara spelet Över 2.5 mål X 1.70

Chelsea - Liverpool
Chelsea x 2.15
Chelsea har kontroll på hemmaplan denna säsong kan man säga hela 8-1-0 (W-D-L) ( 25 av 27 möjliga)
Vilket är strålande resultat, men visst är Liverpool ett lag man ej ska räkna bort dock har dom inte varit jätte bra på bortaplan 3-3-3 (W-D-L) med 12 av 27 möjliga poäng.
Därför väljer jag att köra på Chelsea x 2.15.
7-2-3 (W-D-L) till Coventry på hemmaplan medans Oldham har kassa 3-2-7 (W-D-L) (11/36 möjliga)
Jag kör även en dubbel på Huddersfield och Coventry till 3.29
Nästa tråd

59 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 59 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..