Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
Något gick fel.
Logga in med Facebook
  • Facebook
  • Google

Forumtråd

Anslut med Facebook
Anslut med Faceit

Eller

Du behöver komma åt epostadressen för att bekräfta din registrering
Genom att kryssa i rutan accepterar du Fragbites användaravtal samt Fragbites Regler och förbinder dig att följa dessa samt hålla dig uppdaterad om evenutella förändringar.
Laddar hyperadvancerade autentiseringsmekanismer...
Kommer inom en inte allt för snar framtid.
Kommer förhoppningsvis innan du vet ordet av.
1

Fixa Problemet

Postat av sonie den 5 Januari 2007, 20:21
14 kommentarer · 157 träffar
Hej, jag har snokat lite och har kommit på en lösning på hur man fixar problemet "Unnable to connect", det här funkar inte för alla. Men det funkade för mig och några av mina vänner.

Om det inte funkar för dig, så betyder det att du har en "static" IP adress. Då är det bara att vänta på att Blizzard och Telia ska göra sitt.

Ialafall här kommer det:
Du går till Start > Kör > Skriver in " CMD " där. Då får du fram en svart ruta, (kan vara andra färger för er).
Där skriver du in först: ( Ipconfig /release ) Då kommer ni stänga av internet, sedan efter ca 1 minut skriver ni in: ( Ipconfig /renew ) Då kommer internet att startas igen med en ny IP Adress.

Varför det stod innan: Unable to connect, är för att Blizzard och Telia har fått lite problem med att vissa IP adresser har blivit blockade. Därför ska du göra som där uppe för att skaffa en ny IP adress.

Som jag sa så funkar inte det här för alla, för att vissa har en static IP adress. Men jag hoppas att det funkar för så många som möjligt.

Ha en bra dag och lycka till!

// DW SHAME
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..