Tjenixen!
Har fått min nya fina dator nu och jag är redo för dom krävande spelen! Jag kanske ska köpa Black Ops men jag är osäker iaf det är värt.. Annars vet jag inte vad jag ska köpa..!
Alternativt COD4 (MW1).
(GTX 560, 3,2 x4)
Vad tycker ni?
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Jag skulle rekomendera Arma2 fast det beror på vad du gillar för spel om du gillar cod osv kanske inte arma är ngt för dej. Men om du gillar rpg spel så ska du testa The elder scrolls IV oblivion. ett måste!
Många säger BFBC2? köpte mitt på premiär dagen jag jobbade på maxi då så jag tog rast när game stop öppnade som är i samma hus.
Spelade det ganska mycket och den första tanken som slog mej var att det var ett av dom bästa spelen jag spelat...
men efter 4 veckor av intensivt spelande så tröttnade jag.
Hade alla vapen och var inte ens i högsta ranken. skulle inte rekomendera BFBC2 lade ner 500kr på något som jag idag inte rör alls.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
EDIT: Typo.
Metro har så sjuuuuukt skön känsla i hela spelet. Underbart med andra ord!
Har redan ett konto på TTi och Bitgamer. Så det är lugnt! :D
#13 Dom slutar göra spel? men se de positivt, det finns redan mycket roliga spel :D
Har det sen länge tillbaks, men har inte kunnat spela så mycket (Inte ens levlat någongång) Tips på att levla? Bra klass?
Du bör också göra det! :PPpPPpP
Spelade det ganska mycket och den första tanken som slog mej var att det var ett av dom bästa spelen jag spelat...
men efter 4 veckor av intensivt spelande så tröttnade jag.
Hade alla vapen och var inte ens i högsta ranken. skulle inte rekomendera BFBC2 lade ner 500kr på något som jag idag inte rör alls.