1
Nån som kan hjälpa mej??
Postat av Unzip den 26 Juli 2009, 19:03
14 kommentarer · 32 träffar
Hejj alla!! Jaa nu äre så här att mitt cs ibland fukkar sig.. Som när jag startar cs, så har jag skit låg fps (ibland) Ligger på 40fps ungefär och felet är det att Steam -friends Gemenskaps grejjen inte kommer upp i själva spelet, allt blir typ som vanligt när den kommer upp. Men det är som sagt ibland, och då är det så varje gång jag startar cs, kan ta från 5-10min innan den kommer upp och ibland så funkar det direkt.. nån som vet eller kan tro sig ha en lösning kan ju svara.. har provat ladda hem steam igen med samma resultat!
Jag har nu ominstallerat steam osv, men det är samma sak fortfarande.. nu har det kommit ett nytt fel helt plötsligt!!!!!! Jag fryslaggar, hela tiden! Har inte dålig ping eller nå utan jag bara hackar fram som jag aldrig gjort förut.. hjälp mejj!! Har aldrig formaterat om en dator heller så om nån kan hjälpa mej om hur jag ska göra så skulle det vara shjysst
Jag har nu ominstallerat steam osv, men det är samma sak fortfarande.. nu har det kommit ett nytt fel helt plötsligt!!!!!! Jag fryslaggar, hela tiden! Har inte dålig ping eller nå utan jag bara hackar fram som jag aldrig gjort förut.. hjälp mejj!! Har aldrig formaterat om en dator heller så om nån kan hjälpa mej om hur jag ska göra så skulle det vara shjysst